زمان عرضه تبلت EeePad Slider
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 5658
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : مهدی

 

Eee Pad Sliderرا یادتان هست؟ همان محصول توجه انگیز کمپانی ایسوس که در CES امسال معرفی شد. حالا کم کم زمزمه هایی از زمان ارائه این تبلت جدید به گوش می رسد.  

شایعات حکایت از این دارند که این تبلت جدید در ماه سپتامبر به بازار عرضه شده و مدل های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی آن؛ بازار آمریکا را با قیمت های ۴۰۰ و ۵۵۰ دلاری هدف خواهند. اما افزون بر شایعات، مشخصات سخت افزاری Eee Pad Slider نیز به طور رسمی در دسترس قرار دارند. ما با یک تبلت هانی کام ۳٫۱، آن هم از نوع ده اینچی طرف هستیم که قول آپدیت ۳٫۲ آن هم داده شده است. کیبرد QWERTY پنهان این تبلت از دیگر ویژگی های جذاب آن است.

 

در مورد مانیتور باید به رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ اشاره نمود و بعد به پردازنده تگرا ۲ دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی و ۱ گیگابایت رم می رسیم. البته به هیچ وجه نمی توان دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی جلو و ۵ مگاپیکسلی عقب را نادیده گرفت. وقتی تمام این ها را با درگاه USB 2 ، Mini HDMI و میکرو اس.دی و بلوتوث و وای فای ترکیب کنیم؛ می بینیم که این سعی کرده تمام کلیشه های برتر سخت افزاری امسال را در این تبلت رعایت کند.

 

یک تبلت زیبا، با کیبرد پنهان و تمام امکانات سخت افزاری مورد نیاز. باز هم هست؟ بله. ایسوس می خواهد یک حافظه ذخیره سازی نا محدود تحت وب را هم به کاربرانش هدیه کند. البته نمی دانیم کاربران ایرانی هم این هدیه را دریافت خواهند کرد یا خیر. اما مسلما با وجود تمام این امکانات، می توان Eee Pad Slider را به عنوان یکی از رقیبان قدرتمند بازار شناخت. پس اگر هنوز پای تبلت ها را به زندگیتان باز نکرده اید؛ می توانید تا یک ماه دیگر شاهد ارائه آن به بازار باشید. البته اگر شایعات درست باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب